Fulyax aslihan1 Erbeybebek arkdaşlar baloncuk bugün 5 te kesildiğinden çıktı şuanda açıklıgım 3, 4 cm olmuş🙏🏼🙏🏼🙏🏼 doktor dedi bu gece belki kendiliğinden suyun gelir olur yada yarına tam açılma olur dedi bekliyoruz bakalım