Esrakckaa Kizlar yardim 9 subata dusuk yaptim, ve kan yerlesme vardi, doktora gittim ve kan verdim, sonuc < 0,6 IU/L cikti. Rahim temiz dedi doktor. ve birsey yok hamile degilsin dedi. Ama yerlesme kan var sanki?