Kızlar 1 ayımız kaldı sezaryan olucam ama süreç nasıl ilerlicek hiç bilmiyorum korku heyecan aynı anda yaşıyorum valla bügün kontrolumuz vardı bayramdan sonra 25i gibi alırım dedi doktor gözümde dağ gibi büyüyor doğumdan sonra toparlanma süreci milletin ağzı nasıl baş ettiniz çünkü ben çok tahammül seviyesi yüksek bi insan değilim ahjalsşqşs