FatmaAselinAnnesi_60 bende öyleyim valla hamileliğin son günleri, üzerimde bi halsizlik var sürekli yatıyorum, uyuyorum, sözde eşimle her akşam yürüyüşe çıkacaz :) ya yağmur yağıyor ya kendimi kötü hissediyorum yine kalıyor. Yani ağırlaştıkca bel ağrım, özel bölgem ağrıyor. Evde bile yürürken zorlanıyorum, az yürüsem hemen tuvaletim geliyor :) işte evde hareket yapıyorum çömelme squat ev biraz geniş olunca yürüyorum arada 😂 inşallah doğum zamanı hareketsiz kaldığım için pişman olmam 😂