Kızlar doktorum bebeğin pozisyonu çok güzel normal doğuma uygun dedi amma velakin Bnde hiç iş yok ne yürüyüş ve spor ne bişey evdeyim anca iş yapıyorum o kadar sen normal yapamazsın diyorlar bol bol yürüyüş olacak sen yürümüyorsun diyorlar bu benim canımı çok sıkıyor 🥹