selencinaar 7+4 haftalık salı günü kontrolüm vardı o zaman 7+1 din ama doktorum 6+4 olarak gözüküyor dedi yani 3 gün geride olmuş oluyor ufak bir geç döllenme olmuş olabilir dedi onun dışında başka bir şey demedi bebeğin kalp atışı da duyuldu ama ne yalan söyliyim korkuyorum ilk gebeliğimi gelişimi geriden geliyor diye kaybetmiştim bunda da aynısı olur diye korkuyorum Allah korusun aynı durumu yaşayan sonra sağlıklı bebeği olan var mı