Benim 12.hafta 33 mm çıktı, ben de kafama taktım doktorum riskli gebelik uzmanı. Aslında riskli gebelikle ilgilendiğini bilmiyordum. Rahmin ters o yüzden böyle çıkması normal, uzunlukta problem yok dedi. Neyse ben araştırınca çok kafama taktım tabi o dönem, dinlenirim falan diye düşündüm sonra deprem oldu evimiz yıkıldı dinlenmeyi bırakın bir gün rahat uyuyamadım bile. Sürekli sokaklarda yürüye yürüye yiyecek bir şeyler aradık kaç gün yağmur çamur demeden. Aklıma bile gelmedi rahim ağzı uzunluğu o dönem. Sonra geçen hafta aklıma düştü doktoruma gittim tekrar baktırdım karnıma ağrı giriyor diyerek ve söylemedi bile uzunluğunu her şey normal rahim ağzın kapalı dedi(21 haftalık olduk). İnşallah Allah hiçbirimizi korktuğumuza uğratmaz 🙏