KbraN_1 Kızlar 33. Haftamız kasıklarım da ağrı oluyo arada sanki regl olacakmışım gibi.. Belim de ağrıyor bu aralar bebek baş aşağı dönüyor olabilir mi o yüzden mi ağrıyor acaba kasıklarım. Regl ağrısına çok benziyor
Kdry106 Bende aynıyım 33+5 teyim bazen bendede oluyo aynısı bugün doktora sordum olabilir dedi bacaklarım falan çok agriyo dedim magnezyum yazdi
KbraN_1 Kdry106 azaldı şimdi canım arada artıyo ağrı. Yalancı kasılmalar başlıyor olabilir doğuma baya az bi süre kaldı 🥺