Diidosd Arkadaşlar idrae yolumda enfeksiyon var. İlaç kullanmak istemiyorum. En azından ilk etapta. O yüzden bitkisel bir çözümü olan varmı acaba
bitterciko Diidosd kızılcık şerbeti . Bende geçmeyen enfeksiyonu geçirdi . Antibiyotik direncim olduğu halde o işe yaradı
Busraaakbyyb Diidosd geçmiş olsun canım ben de idrar yolu enfeksiyonu ve mantar oluşmuştu doktorum da antibiyotik kullanmadan önce 1 hafta yaban mersini kaynatıp bir bardak iç demişti yaptım ve antibiyotik kullanmadım çok şükür ve ağrımı da aldı çok şiddetli kasık ağrısı yaşıyordum
Humeyraeslem1 Diidosd kuru dut kürünü uygulayın bire bir idrar yolu enfeksiyonu için sabah akşam aç karnına için hemn faydasını göreceksiniz Allahin izniyle
mirababy03 Maydonozu kaynatıp suyunu içmek hem ödeme hemde enfeksiyonlara çok iyi geliyor,bana çok iyi gelmişti. tabi araştırın herkesin kullanması tavsiye edilmiyor diye biliyorum
Nisagk Humeyraeslem1 doktor dut kurusunu önermiyor sormadan kesinlikle bitkisel şeyler içmeyin dedi bilmeden zararı olur demişti
Kivininannnesi- Diidosd canım hamileysen bitkisel bir şey kullanma maydanoz suyu falan düşük yaptirir
Diidosd Nisagk dut kurusunu doğumu gelelere öneriyorlar.diye biliyorum ben ama. Yanlış mıyım acaba. Veya doğumdan sonra süt üretimi için
Poncikbirannis Diidosd kuzum Allah korusun ya bir seyler yan etki yaparsa, sen doktorunla konuş bunu bence
Kivininannnesi- Diidosd dışarıdan da sirkeli su ile taharetlenebilirsin, ama içme bitkisel birşey sakın bol bol su iç
Poncikbirannis Diidosd hafif sicak suyla yikayabilirsin, sicak havlu koyabilirsin. Ben direk sicak suyun ustune oturuyordum ama hamilelikte iyi olmazmis o
menessare İç çamasırı devamlı değişirek ve ütüleyerek suyu arttırarak atlattım . Bitane tek kullanımlık ilaçta kullandım ama o diğer söylediklerimi dene . İlerlemesindense ilac kullanmayı tercih ettim ben tek kullanımlık