delettdmom66 18.haftalik hamileym m.ettm içn soruyorum bu göbekte oluşan çizgi tam olarak nerde başlıyo bnm rahim üstünün tam ortasnda yukarı dogru gidiyo normalde sadece göbekte çıkyo diye biliyodum varmı böyle olan