Bebekiki @3kuzuAnnesiyim @esmerella37 @Mustafayigitvebeytugannesi Bakar mısınız göremedik cinsiyetini 😀
Nur4400 Aybarsmom_ Arkadaşlar bugun doktora gıttık doktorumuz kız gıbı dedı partı yapcam doktor bey dedım güldü yapma ya dedı sonra tekrar sorduk değişmez dedı bna göre kız dedı sözce ultrasonuma bakıp soylermısınız 14+5
Elenor Selinburak ben 12+2 de gittim %65 ancak tahmin edebilirim ama yanılma payı çok yüksek dedi sizinki de henüz belli olmaz
Selinburak Elenor biliyorum ama bazıları keseye göre yaptığı için ayrıca ben ilk çocuğunu tam 12 de öğrendim net bir şekilde
Nur4400 Aybarsmom_ cinsiyet partısını yaptık valla😅😅 neyse olucagı varsa erkek olur allah bılır dımı bı benmımı degısvek sankı dıyorum hep partide anı kalmıs olur😀
Ozge818  Bızımde bı tahmını var ama net soylemedı🤷♀️