Silahimigetiraysel Kızlaaar bat 4 5 6 7 nisan olanlar nasıl hissediyorsunuzzz? Rabbim bu ayın hürmetine yüzümüzü güldürür inşallah hayırlı haberler alırız🙏🥰
Silahimigetiraysel Meyvelisoda benim bat 5 nisan ama bende pek bi belirti yok. İlk hamileliğimde idrara çok sık çıkmaya başlamıştım geceleri vs. Bu aralar da öyleyim sadece bu dikkatimi çekti başka bir belirti yok