2kedi1beybi Hapşırırken karnım kasıklarıma bıçak saplanır gibi oldu nefesim kesildi 5-10 saniyelik bir acı. Normal mi böyle olması. Çok korkuyorum her şeyden. Daha yeni öğrendim hamile olduğumu doktora bile gitmedim. Bişey olmaz değil mi
ilgihazaal 2kedi1beybi normal cnm bana da olmustu cenin pozisyonu almaya çalış hapsirirken hamilelikte ona alış cunku sonraki haftalarda da rahatsizlik veriyor:)
9ay10gun 2kedi1beybi normal Allah’ın izniyle birşey olmuyor bebeğe korkma canm bende çok yaşadım ilk haftalar
Duygupera 2kedi1beybi bende de oldu ve aşırı korkuyordum ama merak etme geçiyor ☺️ seninde geçecek keyfini çıkar hamileliğinin
2kedi1beybi ilgihazaal ay çok sağol daha önceki hamileliğimde sorun oldu kürtaj olmak zorunda kaldım biraz tedirginim bu sebepten. Teşekkür ederim