Yarendemir_q Aşılamanın 7. Günü biliyorum erken ve iğnenin etkisi sadece meraktan yaptım. Ne zaman biter etkisi sizce?
eylulmihrasmom Yarendemir_q aşılama olmadım sadece çatlatma iğnesi ama 11.gün pozitif gördüm ben kan verdim öyle öğrendim
Yarendemir_q eylulmihrasmom 11.gün erken öğrenmişsin benim bugün çatlatma iğnesinin 9. günü inşallah olur
eylulmihrasmom Yarendemir_q normal zamanda çok su içen biriydim burdan bi arkadaş boş suyla iğne etkisini atabilirsin vücuttan demişti ben de o hafta çoook su içtim ondan sanırım. inşallah siz de güzel sonucu alırsınız 🤲🏻