YagmurAnnesi Zehradgdrn sancılar belden vurmaya başlar canım. Beline ya da kasıklarına sancı vurdukça bol bol yürü evin içindeysen bacaklarını açarak adımlar at, çömel kalk. Rabbim kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🏻
Iremdemr Zehradgdrn 36+4 üz bizde senin yerine ben heyecanlandım valla hayırlısıyla sağlıkla tek nefeste doğur inşallah 🙏🏻 😍
Tugcecanan Zehradgdrn düzensiz sancılar var hissetmiyor da olabilirsiniz 80 lerin üstüne çıkan sancıları bende şiddetli hissetmemiştim bünyeye göre değişir ama doğum yakın az kalmış 👶🏻👧🏻
yinehamile Zehradgdrn sancı genellikle belden başlıyor kasıklara doğru yayılıyor, bebişin gelmesi yakın gibi sen yine de dinlemede kal, bebek hareketlerini kontrol et 🌸
Zehradgdrn aysegulsonmez bebeğim bugün hareket etmedi diye gittim sadece toplandı sertleşti yarın büyük ihtimal yatış olucak
Zehradgdrn yinehamile bebek hareketi yok diye gittim kasılıyor karnim sertleşiyor yarın büyük ihtimal yatış yaparlarr karnımda sancı yok sadece belimde var
Emir_kerem-58 Sağlıklı sekilde.kucaginiza alırsınız inşallah.8gun kaldi bana da. Doktorum yarın çağırdı nst için bakalim ne diyecek..3gun önce sancı görmedi.
Zehradgdrn Emir_kerem-58 artık son zamanlar sabırsızlık var heyecan var korku var rabbim yardimcimiz olsun inşallah
Zehradgdrn aysegulsonmez 7 saat sancı çektim açılma hiç olmadı sezeryana alındım kalp atışları düzensiz olmaya baslamisti