Betulakarr Ezgiyalcinkaya ekolde sadık hocaya gidiyorum tavsiye ederim sorduğunuz doktoru hic bilmiyorum aynı hastane grubunda oldukları için yazdim ☺️
Bilgeclk35 Ezgiyalcinkaya Ezgiyalcinkaya ben ilk hamileliğim de baştan sona Mete beye gitmiştim ve onda doğum yaptım sanki ailenizden biriyle doğuma giriyormuşsunuz gibi 21 yaşımda doğum yaptığım için biraz küçüktüm ve acemiydim korkuyordum bana o kadar güzel sabırla ve sakinlikle yaklaştı ki çok güzel bir doğum geçirdim ve sezaryen sonrası toparlanmam da çok kolay oldu kesinlikle Mete beyden şaşmayın derim
cf__ Gulsade paket halinde mi acaba değişir mi fiyatı bende dışardan bi doktor takipliyim doğum için orayı söyledi
Gulsade İçin de hepsi var dedi sezaryen de normal doğum da aynı fiyat bu arada paketten kastınız nedir acaba