Meltemm123 bilmiyorum canım burda değilde face de bi grupta görmüştüm bende bebeğinin gelişimi. Önden gidip erken doğum yapan varmı diye ama baya kişi bu şekilde doğum yapmış doktorum bişey demedi erken olur diye ama gelişimini tamamlarda erken olur diye ben korkuyorum açıkçası ama öyle bi riskimiz yok söylemedi doktor 😊 doğsa bile sıkıntı olcani sanmıyorum artık vakti zamanında gelsin yinede kuzum😇