minikmucizeemaak _Melikee_ Geç döllenme olabilir. Bazen böyle gecikmeler oluyor mevsimsel, veya takıyoruz diye takmıyoruz desek de hep aklımızın köşesinde mesela Ocak ayında hiç adet olmadım 😒 kaç test yapıp kaç kere kan verdim hatırlamıyorum
nurtug _Melikee_ canım bi arkadaşım da gecikti idrar testinde çıkmadı bi türlü en son kan verdi 3 buçuk haftalık gebeydi bazılarında oluyomuş moralini bozma ilk fırsatta kan ver inşallah gönlünce olur 🤲🏻
_Melikee_ minikmucizeemaak inşallah gec döllenmedir adet olmadığımı gördükçe umutlaniyorum sonrada test yapınca üzülüyorum
minikmucizeemaak _Melikee_ bende her ay aynı durumu yaşıyorum Rabbim tez zamanda sağlıkla bize de nasip etsin 🤲🏻❤️ Benimde hiç şaşmazdı her ayın 15 i orkidim yanımda olurdu ben Aralık da kimyasal yaşamıştım bir de üstüne kalan çoktu dedim tamam kesin falan ama olmadı inşAllah gönlüne göre olsun❤️
_Melikee_ minikmucizeemaak amin Allah razı olsun bende iki ay önce düşüğüm oldu Rabbim tez zamanda hayırlısıyla nasip etsin bizlere
nurtug _Melikee_ böyle bi durumda beklemek kolay değil biliyorum ama sabretmekten başka bi çare yok Allah isteyen herkese nasip eder bu mübarek ayda inşallah 🤲🏻