Lavin21 ben ilk hamileligimde doğumdan sonra kullandım bilmediğim için açıyordu 2. Hamileligimde 9.aya girdiğimden itibaren kullandım doğumdan sonra hiç acımadı , şuanda aynı şekilde 9. Aya girdiğimden beri sürüyorum fakat şöyle bi durum var günde 3 kere surmeniz gerekiyor ki cidden ise yarasın günlük mutlaka 3 kere.surulmesi lazım öyle haftada 2 3 le olmaz