SaHil_Hayat Kızlar biberon olarak chicco aldım ama cam değil plastik aldım cam da alsam mı ilk aylarda gerek var mı cama ?? Emzik olarak chicco kullanan var mı
Nnanaa SaHil_Hayat üstte kalsın. Ben 4 emzik denedim 5. De Frigg marka aldım tuttu. Biberonda nuk antikolik kullanıyorum.
Ozoooo SaHil_Hayat emzik olarak benim aklımda da aventin emziği var ama pahalı geldi biraz iyi diyorlar onu almayı düşünüyorum
Babyiscoming1 SaHil_Hayat emzik bibs kullandım biberonda avent mama kullanması gerekirse cam daha sağlıklı ama sadece emebilir veya çalışıyorsanız süt sağıp cam biberonla verebilirsiniz🌼
Busra4598 Emzik phılıps avent aldım biberon lansinoh aldım 2li plastik açıkçası cam daha sağlıklı ama ben istemedim cam cocugun eline veremem
SaHil_Hayat Busra4598 Bende o yüzden cam dan tedirginim ama küçük olacağı için bizden destek alacak emin değilim ya
Busra4598 SaHil_Hayat yeni doğdugunda kullanmak için küçük cam biberon aldım wee baby markasından aldım ama büyük olarak lansinoh markasının aldım
Busra4598 Ozoooo aynen pahalı ama indirimi yakalarsanız iyi olur ben öyle yaptım çünkü 2 li emziği 160 yada 180 TL’ye almıştım normalde daha pahalı
Busra4598 Ozoooo ben daha kullanmadım açıkçası ama araştırdım bunları önerdiler mesela phılıps avent biberonu da cok tavsiye ediyorlar ama pahalı ya değmez diye düşündüm onu almadım
Belinay_AliEge İlk kızımda Philips avent den hiç sasmadim doğduğunda şuana kadar halen avent diyorum avent emzik kalitesi kesinlikle mük 🐿️🐿️🌸🤎 şuan ikinci içinde aynı şekilde avent tercihimiz 👶🏻👼🏼🧸🌸🤎
Sizinelif Ben biberonu plastik lansinoh aldım bebişimin çenesine cam ağır gelebilir diye emziği de avent aldım amazonda çok fazla indirime giriyo avent emzikler 120 tlden daha uygun bir fiyata almıştım ikili takip edin bence hanımlar