Minikmucizemmm26 Bu durum, idrarda herhangi bir mikrobun bulunmadığı anlamına gelir. Bakteriler; üretra adı verilen, idrarın vücuttan atılmasını sağlayan tüpe girebilir. Burada bakterilerin yer alması demek, idrar yolu enfeksiyonu demektir.
Böyle bir sonuç çıkıyor ama yine en iyi cevabı doktorum verir canım