kakaolukekk 34+3 teyiz ama normal doğumdan çok korkuyorumm Spinal sezaryen aklıma yatıyor son günlerde, doktorum kararı bana bıraktı. Ne düşünüyorsunuz kızlar çok kararsızım
Nnanaa kakaolukekk ben ikisinden de korkuyordum normalden sezaryene döndü doğumum ikisinide deneyimledim🙊🤣 içgüdülerinize güvenin sezaryen sonrası toparlanmak 1 2 günümü alsı acı ağrı oluyor ama dayanılmaycak gibi değil.
Busy kakaolukekk canım doktor Banu çiftçinin hamilelik için bir uygulaması var orda videoları da var. Ben onları izledim ve aşırı rahatladım yani doğumun aslında çok doğal ve kendiliğinden olduğunu aslında doktora bile ihtiyaç olmadığını sadece oluşabilecek komplikasyonlar için ve yardımcı olmak adına orda olduklarını anlatıyor . Diğer türlü doğumlara zaten ameliyat diyor . Doğum tek türdür ve o da vajinaldir diyor . Lütfen izle ve sen de rahatla. Eğer normal doğuma engel bir sıkıntın yoksa akışına bırak . Bebeğin ne zaman gelmek isterse o zaman gelsin .
Tgcmrt48 kakaolukekk ben sezeryan oldum hayatımda en kötü dönemdi çok zorlu çok acılı keşke normal yapabilseydim
Bsr0506 20 saat sancıdan sonra sezeryan oldum o sancıyı çekmeye kesinlikle değmez sezeryanla ilk gün bile ayaktaydım ilk kalktığımda hemen doğrulamıyordum ama yürüdükçe açıldı seçim şansın varsa sezeryan ol kesinlikle
Melisasak145 kakaolukekk zorunlu sezeryandi ilk doğumum keşke normal doğum yapabilme şansım olsaydı 4gunum var tekrar sezeryan olacağım benim fikrim normalden yana
hilalsercek kakaolukekk Normal doğum o kadar çok istiyorum ki resmen bu Allahın bize verdiği bir mucize bunu yaşamak varken sezeryanı hiç düşünmem bile ama gel gelelim o bebek aşağı inecek mi yani bence olursa normalden hiç korkma hem normal doğumda için çok temizleniyormuş