Merhaba braun weeweell omron ateş ölçerlerine bakıyorum ama hepsinin olumsuz yorumları çok fazla kafam karıştı bebekler için en iyisi hangisi sizce kullananlar yanlış ölçüm yapmayan koltuk altı mı alından mı kulaktan mı almalıyım tavsiye verir misiniz