Esmanur_12 Arkadaşlar ben 11 haftalık gebeyim catlaklara ne zamandan krem yada yag kullanmayi başlamam gerekiyor oglumdan cok kotu catlamisti karnim ve ayaklarim bunusunda da boyle olmasini istemiyorum
Badem_gozlum_ Esmanur_12 karnın çıkmaya başladıktan sonra nemlendirici krem yada yağlar kullan canım duştan sonra da nemlendr mutlaka
G_Ulzeki Esmanur_12 ben 3çocuguma hamileyim ama şunu deyim .her şey iç karınınıza bağlı benim iç karınim kuçuk oldugu için çok çatlaklarım var nenyaptıysam geçmedi görmediğim doktor .kalmadı onlarda öyle dedi.o yüzden .onlara alıştım.
Canimucizem Esmanur_12 ben 7 8 haftalıkken başladım çünkü aşırı kurumaya başladı ve kaşınıyordu kasidikca daha çok catlarsin demislerdi o günden beri kullanıyorum bence sizde başlayın nemli olması yeterli zaten catlayacaksan catlicaksin gereksiz diyenlere bakmayın o kaşıntıyı çekmeye değmez
G_Ulzeki Esmanur_12 bendinde 3ci bilmiyorum .bakalım kim olacak .sizin neyiniz olacak . Hepimizin Rabbim sağlıkla kucağımıza alamayi nasip etsin