Geçen gün arkadaşa bebek görmeye gittik, bebeğin gazını çıkarmaya eşim yardım etti (alışsın falan diyerek arkadaşlar onun kucağına verdi). Diyor ki bi bebekler bi de hamileler gaz çıkarınca mutlu olunmalı 😂
Gecenin dördünde uykumdan uyanıp ağlamalarımı biliyorum. 2 sefer acile gittik gaz yüzünden. Hamilelikten, normal dediler. Zamanla azalıyor.