ebruu34 Merhaba arkadaşlar. 30 haftalık hamileyim ve bir haftadır kalbimde çarpıntı var, nabzım hep 100 üzeri. Bu tarz bi durum yaşayan var mı?
1prensannesiiiii ebruu34 benimde sürekli kalbim sıkışıyor hızlı atıyor çarpıntı yapıyor otursam olmuyo yatsam olmuyo ayakta hiç duramıyorum öyle olduğu an nasıl olacak bilmem böyle 🤦
Tusami ebruu34 35.haftadayım odadan odaya geçiyorum nefesim yetmiyor, çarpıntım çok benimde. Bu hafta gidince söyleyeceğim doktoruma. 30.haftada da vardı , giderek arttı
Mre ebruu34 ben de daha önceki haftalarda oluyordu 25.haftadan sonra geçti çok şükür yattığım yerde öyle bir çarpıntım oluyordu ki bazen acaba deprem mi oldu diye korkuyordum