Brisii benimde babam şeker hastası insülin iğne kullaniyo ilk gebeligimde yaptırmadım hiçte bisey olmadı ama doktorum bunda yapacaz dio çünkü kızım iri doğdu şekerden suphelendi doktorum 2. Gebeligim ve bundada istemiyorum aslında ama doktorum olmaz yapılacak dedi arada kaldım 🤷♀️