Kokerem Kızlar merhaba sanırım bugün ilk defa bebeğimin hareketlerini hissetmeye başladım. Karın guruldamasi gibi, elimi koydugumda titreşim gibi değişik bir şey. Sizde ilk nasıl bir his olmuştu?
Dilsay Kokerem Canim bebeğin ilk hareketlerini ilk gunler az hissedersin ve uzanili olsan daha iyi hissedersin nabiz gibi iki uc vurur durur.İlk hareketleri elini karnina koyarak hissetmen imkansiz gibii birsey.Suan eline gelen birsey varsa buyuk ihtimal senin nabizindir.Zayifsan 23. 24. haftadan sonra zaten disaridan gorunuyor hareketleri 🥰
iremasmahan06 Kokerem ben genelde oturdugumda icimde yuvarlak birsey hissederdim merak etme 30 u gectikten sonra uyutmuyorlar bile o kadar cok haraket edip tekme atiyorlar ki
Meltems53 Kokerem guruldama gibi değil de üç kere vurma gibi hissetmiştim ben pıt pıt diye. Haftanız da erkenmiş daha bağırsak hareketi olabilir belki hissettiğiniz 🙂
Gizembltc Bende yeni yeni hissediyorum canım dediğin gibi de oluyor sanki içinde bişey de dalgalanıyor ben öyle hissediyorum. En çokta yemek yedikten sonra hareketleniyor benimki.
Aytugmrac Minik kalp atışı gibi oluyor ben 16. Haftada hissettim çok dikkatliydim tekmesine iki üç günde bir hissederdim o zamanlar ama bizim ki genelde tembel uykucu sizin kaç haftalık
Kiymetyildiz Ben de başta içimde bi gıdıklanma hissettim birkaç gün öyle devam etti şimdilerde de sanki balık var içimde 😂