Nnanaa Asenaaaagok 3 ayımız bitiyor 4 e giriyoruz halaaa kaygılıyım annelik=kaygı sanırım 40 yaşına geldiklerinde falan rahatlarız 😂
Asenaaaagok Geçer mi acaba diye düşünüyorum herşeyi kafaya takıyorum ne bilim kaygılı oldum anlayamadım bu durumda beni pek mutlu etmiyor