Tucemsiiii bebişe bağlı canım benim kızım hassas ciltli o yüzden neredeyse 6 ay ıslak mendil kullanmak zorunda kaldıysam mesela kızarırdı hemen bende mecbur kaldığım durumlarda yıkardım ıslak mendili ama Ablam ilk gümden beri ıslak mendil kullandı sürekli bez değiştirir bişey olmaz bebeği tanıkdıktan sonra karar ver naçizane tavsiye çok fazla pamuk stoklama bakarsın ıslak mendile erken geçersen elinde kalmasın