Binnaz01 Yarın sabah doğuma girecegim belden uyuşmalı olacak sezeryan fakat ben dün grip oldum eklemlerim falan çok ağrıyor boğazım kötü durumda bu durumdayken doğuma alınır mı doktorum hiçbir şey demedi çok korkuyorum ikinci doğumum olacak