Zeliha272763 Kizlar meraba ben çok post görüyorum cinsiyeti büyük haftalarda degisiyo bende korkuyorum değişir diye önemli olan sağlık ama hazırlıklar boşa gitsin istemem 17 haftada erkek denildi şüpheye girdim degisirmi
Senaykork Zeliha272763 kuzum benimki 13 haftada kıza benziyor dedi devlet , 15+6 da kız dedi özel kesin , 17+5 de erkeğe benziyor dedi yine devlet 20 haftamda %99 kız dedi özel Devletse güvenme , ama ozelse pipiyi görmeden erkek demiyolar genelde
Gizemlibirisi Zeliha272763 erken hazırlık yapmayın.yapacaksaniz da ortak renkler alın mesela hastane çıkışını falan sarı beyaz turuncu gri gibi falan. Bizede kız denilmişti 14 haftada . 18 haftada gittim erkek dedi ama detaylıda kesin söylerim dedi.sizde detaylı ultrasonda net sonuç alabilirsiniz 20-24 hafta arası. Eşim halen bana çok sevinme değişebilir diyor.iki hastane çıkışı aldım ikisi de kız erkek giyebilecek şekilde
Abcc-1 Zeliha272763 Bana 12. haftada net bir şekilde kız dedi şu an 17 olduk neredeyse inş değişmez şüpheye düştüm şimdi 😂
Didembyr Merveilgaz bende 14 haftayim erkek gibi dedi bakalım kemiklerinden anlamış kesin birşey söylemek istemiyorum dedi
Zeliha272763 Merveilgaz bakalım canım biz alışveriş yapamadık eşim diyo erkek dedi alalım ben diyorum yok bekle bu postlar yüzünden
Zeliha272763 Senaykork ama canım 3 gebelik geçirdim bu dördüncü hepsini devlete öğrendim hiç yanılma olmadi
dilarabasciftci Bana 15 haftasında erkek dedi 18 haftadayız hala erkek bu hafta hatta pipisini de gösterdi erkekse değişmez merak etmeyin emin olmadığında doktor dile getiriyor zaten %7o %9o diye
Htcdgrl Bana 12. Haftamda erkek denmisti 18 de kıza benziyor ama ayrıntılıda emin olabilirsin dedi bende merakla 21. Haftamı bekliyorum🥲