fizikcianne 2300 beta ile karından mi görürüm vajinal mi görürüm keseyi ? Siz keseyi gördüğünüzde hangi degerdeydi kızlar
Burcu395 fizikcianne gözükür tabikide 1889 cıktı ilk kan verdıgımde beta 3 gun sonra gıttıgımde keseyi gördüm
Gencoglugizem Gencoglugizem bunu değerle alakası yok 1200 dü benim değerim ve gözükmedi 5 gün sonra gittiğimde keseyi normal ultrason ile gördü
Gencoglugizem fizikcianne yaaa kesin görürsün ya da diğer hafta göreceksin inşallah Allah’ın izni ile
Aytekinnn @“gzmbck10”#p26926032 5 hafta kaç günlükse olsun gidib bakarsınız. Ben 5+1de gördüm, kalp atışını duydum. Ultrason 5+6 gösterdi
Gencoglugizem fizikcianne hayır benim gözükmedi herkes bir değil ki keşke dediğin gibi olsa ben o keseyi görmek için kendimi bu kadar yıpratmazdım
Gencoglugizem fizikcianne kan testi yapmadı doktorum çünkü ondan önce İstanbul seyahatindeydim orda yapmıştım gerek görmedi
havvaana fizikcianne hayır alttan görünmüştü sadece kese. Doktor demişti bir kese görünüyor ama haftaya tekrar bakalım. Sonraki haftalarda karından görünmüştü sonrasında da bebek görünmüştü
kubraayman vajinal muayenede görülür, ama karın ultrason icin kücük benim 3700 yine görülmedi kesem kisiye göre değişir ya
Kubukargl fizikcianne ben 1629 ile gitmiştim hastaneye alttan muayene ile kese görünmüştü kalp atışı için 1 hafta sonra gel demişlerdi
KayraKuzusu Benim betam 2. Ölçümde 270 çıkmıştı 2 gün sonra doktora gittim keseyi gördü ama değerimi ölçmedi ne kadar cıktı hiç bilmiyorum