Dilekkkk kuzu sen yinede ihmal etme . Benimde erken doğum riskim vardı hastaneler hep eve yolladı bu kadar ağrı baskıyla doğum olmaz diye . Meğerse 2 cm açıklık varmış . 2 gün snr benzeri şikayetlerle hastaneye tekrar gittim acil yatış verdiler sabahına doğum oldu ve ben 31+2 haftalık falandim. Kontrole git sen için rahat olsun hem. Üstelik bende oldu sendede olacak diye birşey yok ama en azından gözlem kontrol altında olmak iyidir . Benim belirtilerin soyleydi. Ara ara adet sancısı gibi ağrı vardı solda bebek hareketini hiç hissetmedim. Sağda gece belki. Sonra göbeğin inanılmaz sertti ve asla bebeğin toplanması geçmezdi. Gobegim kaldırım taşı gibiydi . Aşırı derece akintim vardı. Tabi meğerse su kaçağı imiş. Neyse sürekli bir rahatsızlık hissi vardı. Bazen kontrole gittiğimde iyiki gitmişim diyorum pramature annesi olmak çok zor birçok şeyle uğraşıyorsun şükür bugunume bebeğin sağlıklı yanımda ama tedbirli olmakta fayda var. Üstelik doğum olmaz deyip eve yollayan Dr girecekdi doğuma kavga telaş derken almadılar ve ben o gün yürüyerek başka hastane geçtim eve yürüyerek döndüm yakın yerde. Bunları da yazdım ki dikkatli ol . Benzeri şeyler olursa diyerekten. Ve kontrole gidebiliyorsunuz bir sakınca yok için rahat eder . Ve asla korkma . Bende oldu onda oldu diye sendede olacak birşey yok yanlış da yönlendirmek istemem