Skrn1 2 haftayı geçmiş bence doktora gösterip probiyortik bitkisel başlayabilirsiniz çünkü bazıları hemen geçiyor ama bazılarında çok yoğun sürüyor eğer gazı yoğun gecirenlerden olacaksa elma yağıyla geçmez illa ihtiyaç duyacaksınız bebeğim 4 aylık yeni yeni geçiyor