Kızlar merhaba, 35+1 deyim yaklaşık 3 haftadır nst de sancı gözüküyor ilaçla kontrolde tutmaya çalışıyoruz. İlk gebeliğim olduğu için bilmediğimden soruyorum, bu nst de gözüken sancılar karnımın sertleşmesi şeklinde oluyor ancak genelde okuduğumda doğum sancısının belden kasıklara doğru olan bir regl ağrısı gibi olduğu şeklinde. Bu karın sertleşmesinin çoğalması doğum sancılarını tetikler mi acaba yaşayan var mı bu durumu 🧐