Sevgi8 Cerazette. Adında doğum kontrol hapı varmis emzirirken kullanılıyormuş kullanan varsa lütfen yazabilirmi sorun yaşayan oldumu
AnneOluyorum35 Sevgi8 ilk çocuğumda iki yıl carezette ile korundum sorun yoktu ilaca çok Kısa ara verdim o ara hamile kaldım ikinciye. Saati bile şaşmaması gerekiliyo. Yan etki falan hiç olmadı adet olmaya başladığımda bi iki ay geç adet oldum sadece
Edafmo Sevgi8 ben 40 kontrolüme gittiğimde doktorum önerdi onu aldım bende. Emzirirken kullanılabilecek şey dkhapıymış. Reglim başladığında başlayacağım içmeye
Edafmo Sevgi8 doktorum bişey demedi bana, eczaneden de eşim aldı ona da bişey dememişler içinde öyle yazıyordu o yüzden öyle başliycam ben
Sevgi8 Gamzer ya o ara hamile kalırsam dien korkuyorum ben 🤣kırkım yarın yarın baslicam regly bekle demediler bide bana y😕