Bendede bugün aynıydı kasıklarımda ağrı böyle batma gibi ve birden karnım taş gibi oluyordu sanki bebiş biyerde top gibi oluyor böyle bende 20. Haftamın içindeyim 19+6 yarın kontrolüm var sorcam umarım kötü bir şey değildir genelde rahmin büyümesi deniliyor ama bakalım🤲🏻