Viyanorhan Merhaba arkadaşlar ben yeni hamileyim 5 haftalık ve doktora gittiğimde bebeğin kesesi olması gerekenden küçük dedi Sorun yok falan dedi yani ben pek bişey anlamadım bana bir hafta sonra gel tekrar bakalım dedi. Bu konuda bilgisi olan var mı yada aynı durumu yaşayan biri yardımcı olur musunuz.?
Caciinnn Viyanorhan aynısını Pazartesi bana da dedi doktorum endişelenme Perşembe gidicem haftaya folik asidini kullan ve kendine dikkat et güzel beslen yeter ❤️
Slmdmrts Merhaba ben de adet tarihime göre 6+6 yım ama doktorun soyoedigine güre beş haftalık geç döllenme olmuş olabilir dedi kesem 5 .8 mm sizin kaç
Htcgnl Bende 5 haftalık bu gün doktora gittim ve kesem daha görünmedi cuma tekrar gidicem. Bende merak ettim doğrusu