Esin1 Arkadaşlar gebeligimiz 23. Haftasindayim bugun muayne ve ayrintili ultrasonum vardi suyumun fazla oldugunu soylediler daha dogrusu ust sinirda dediler 3 hafta sonra seker yuklemem olucak benim gibi suyu fazla olup sonradan düzelen varmi aranizda
Derininannesiii Esin1 benimde önce üst sınırdaydı sonra fazla oldu doğuma kadar da o şekilde devam etti . Şeker yüklemesinde de yüksek çıkmıştı şekerim