Hanımlar normalde sürekli ovulasyon testi yapan biri değilim. Bu ay 16 martta hsg çekildim. 20 mart yumurtlama tarihimdi. Her ay takvime göre oluyor. Ve yumurtlama günlermde çok ağrım ve akıntım oluyor. Bu yüzden test yapmadan da tahmin edebiliyorum. 20 martta yine şiddetli ağrım oldu. Değerlendirdim.
22 martt yani dün yine çok ağrım oldu, şaşırdım ve ovulasyon testi yapayım dedim. İki çizgide koyu çıktı.değerlendirdim. Bugün çatlama oldumu diye baktım son testimdi. Yine çift çizgi öıktı. Hep çift çizgi çıkıyor biliyorum ama bu kadar koyu çıkınca yumurtlama oluyor anlamında oluyordu.