fizikcianne Kızlar merhaba hamileliğin ilerleyen dönemlerinde işe giderken ne giyiyorsunuz. Pantolon giyilmez heralde rahat olmaz diye düşünüyorum
arirangg fizikcianne Ben 13. Haftadan sonra beli lastikli pantolon aldım. 2 tNe o şekilde pantolonum var. O ikisini giyiyorum sadece. Kotları bıraktım