Tubaagbut İdrarımı yaparken kasıklarımda karnımın alt tarafına bıçak saplaniyo sanki neden oluyo bilgisi olan var mı ??
YagizAsyaMom Tubaagbut tarif ettiğiniz enfeksiyona benziyor. İsterseniz doktorunuza danışarak idrar tahlili verin duruma göre tedavi önerebilir
Shryrydn Tubaagbut bende de oluyo aynısı. Hatta boyle bi post acmayı dusunuyodum iyiki acmışsın. Doktoruma sorcam sorcam unutuyorum hep. Tualetimi yaparken nerdeyse aşağı uzvlerim hepsi ağrıyo. Cevapları okuycam😕.
ada1180 Tubaagbut cnm bende hamilelikten önce olmuştu böyle sistit olmuştum idrar yolu enfeksiyonu yani antibiyotik bide toz gbi bişey vermişti doktor geçmişti bide çiş yaparken az az yapıyordum sık yapıyordum buda varmı yoksa sadece ağrımı
Tubaagbut Shryrydn bende korkmaya başladım artık herkes gebelikte idrar yolu enfeksiyonu riskli diyo erken doğuma neden olur diyolar
ada1180 Tubaagbut cnm sabahtan git bişey yemeden sağlık ocağına idrar testi ver önlemi alınsın dhada kötüleşirsen skıntı oluyor hamilelikte. Bna her gittiğimde soruyor doktorum idrarda yanma vs. Varmı diye
Shryrydn Tubaagbut bende gecti yaa kendiliyinden. Idrar yaparken bi goyneme oluyomu. Bende vajinada deyl kalca karin bolgemde oluyo