Annisss Doktor ne dedi ? Beni yatırdılar şu an idrar topluyorum yarın gün içinde çıkar dediler yatışa devam edebilirler de bilmiyorum sürecin nasıl geçti anlatır mısın? Geçmiş olsun 💐
Oznr001 Annisss benim çok az yüksek çıktı gönderdiler eve tansiyon takibi yapıyorum dizede gecmid olsun insallh bişi cikmamz
Annisss Oznr001 sürekli vajinal muayene yapılıyor erken doğum tetikliyor bir an önce çıkmak istiyorum buradan Allah yardımcımız olsun
Ervaduru Oznr001 ne yaprınız durumunuz nasıl benim de idrrda peotwin 370 cıktı tansşyon takip dediler
gzl_2320 Ebru_tuncer66 geçmiş olsun sağ salim vakti zamanı gelince kucağınıza alırsınız inşallah bebişinizi🙏 protein kaçağı nasıl belli oluyor neye göre bu tahlili yaptırıyorlar?
Ebru_tuncer66 gzl_2320 gzl_2320 tansiyonum çok yüksek çıktı 14 15, sonra bacaklarımda asiri ödem oldu onun sonucunda çıktı çok saol canim geç yazdım ama
Oznr001 Ervaduru babada öyleydi hiç bişi çıkmadi cm ama ben sıfır tuz besleniyordum 36 da farklı sebebten doğum yaptım
Ervaduru Oznr001 ya bende suan 24 haftafayım benimde 370 coktu ama özeldeki doktor önemli değil az bir miktar dedi tansitonum da normal die o süreçte tansiyonunuz normal miydi