Tahamine7341 ya benim doktorum 1. Saat 120 inin altı olması lazım dedi,120 ve üstü çıkarsa gel insülin başlayalım dedi. başka bir doktora danıştım 140 altı olması lazım dedi 120 de insülin başlanacak bir durum yok dedi. Biraz aklım karıştı
Sizin doktorunuz 140 altı mı olması lazım dedi 1. Saat tokluk için?