Slaedz Selam hanımlar 3 gün önce sezeryan oldum dikişin yok lazer yapıştırma sağlı sollu sadece başta ve sonda dikiş var ama bunları alıyolar mı yoksa kendi mi çürüyüp düşüyo mavi bi ip