Esil bence doktoruna sormalısın. Sonuçta burda her kes sıradan bi insan. Hatta doktorunun tavsiyye etdiyi ilaci cayi saana tavsiyye edenlere bile itimad etmemelisin bence. Her kesin bunyesi bi başka. En iyisi doktorunun fikrini sor. Hepimiz hamileyiz ve zaman zaman hepimizin başına geliyo kabızlık. Bende yaşıyorum doktorum bol su içmemi tavsiyye etdi mesela. Gezmem yuruyuş yapmam lazım