8+3 haftalık hamileyim ya sancım oluyor 2gun önce gittim de doktorum normal dedi ne yapsam iyi gelir enfeksiyon var akıntım oluyor bazen normalmi sizce ya ilk gebeliğim benim 1bucuk yıldır bekliyorduk ne yapsam sancım azalır ya adet sancısı gibi geliyor