shsnm_yrn 17+2 haftalık hamileyim sürekli aç hissediyorum ama hiç birşey de çekmiyor canım aşerme desen olmuyor sadece ben mi böyleyim yada neden böyle olur?
tubimom shsnm_yrn bende aynıyım asermeyi bırak iştahım bile yok aklıma bişey geldi geçen eşim aldı hemen zaten bişey istediğim yok😏
shsnm_yrn Arkadaşım 7 haftalık hamile ve 8kilo almış oda aşırı kabul ediyorum fakat benim canım hiç birşey istemiyor aç olsam bile düşünüyorum ne yesem diye can sıkıcı bir durum 😕
tubimom shsnm_yrn bende hem ilkinde hem ikincisinde asermedm şu an 18 haftalık 55 kiloyum önemli olan bebeğin gelismesi kilo almak onun geliştiğini göstermiyor takılmayın
Sumyduman shsnm_yrn ben de öyle hiç bir şey canım istemiyor yemek yemek de işkence gibi geliyor. İştahlı yemek yemeyi çok istiyorum artık