gulsumho Merhabalar bende 26 ekimde hamile olduğumu öğrendim. 27 ekimde kimyasal gebelik olduğunu söylediler 28 ekimde kanamam oldu. Yaklaşık 5 gün sürdü sonraki 2 gün çamurumsu bi akıntım oldu. Doktorumuz normal hayatına dönebilirsin demişti bizde biraz sabırsız davrandık yakınlaşma oldu. Bu ay hamile kalır mıyım sizce içim içimi kemiriyor
Bos gulsumho ben kimyasal gebelikten sonraki ay hamile kaldım. Olmaz diyip canınızı sıkmayın, rahat olun.hatta ben kimyasal gebelik oldgunu duyunca şükretmiştim, eşimde bende bir sorun yokmuş diye
deletedmom893 gulsumho canım ben 3 kere yaşadım şu an 22 haftalık hamileyim ve şunu farkettim çok kafama takıyordum aşırı derece sonra ikiz yiyenlerimden biri hastaydı ameliyat falan oldu diğerine bir ay ben baktım çocuğu düşünmeye vaktim bile olmadı ve bir test yaptım hamileyim sakın ama sakın kafana takma inşallah kalırsın bu ay hamile 🙏❤️
ebrarmom08 gulsumho bende 9 ekimde kimyasal gcrdim 6 gun surdu sonra ay sonuda test yaptm pozitif ckti dunde kan vermistm ondada degerim 730 larda ckmis kimyasaldan sonra adet olmadan hamile kalmisim yani hayrlisini iste allah gonlune gore versin insallah 🙏🙂
Kadtol Ben kimyasal gebelik geçirdim 6 ay önce şuan tekrar hamile olduğumu öğrendim bence sitres yapmayınca kimyasal gebelik sonrası hemen oluyor ben her ay sitres yaptım bu ay yapmadım artık yeter sıkıldım dedim ve hamile olduğumu öğrendim yani herşeyin başı sitres ne kadar sitres yaparsan bebeğin o kadar geç gelir sitres yapma kafan rahat olsun 🙂
gulsumho Teşekkür ederim 🙏 ya bilmiyorum stres de yapmıyorum sanki ama çok istiyorum ilk öğrendiğimde havalara uçtum sonuç hüsran o kadar çok araştırdım ki yorumları okuyunca bi nebze olsun rahatladım
Kadtol Benimkide senin gibi olmuştu cuma günü öğrendim nasıl mutluydum ama eşimle çok sevinmiştik ertesi günü bir kanama başladı hemen hastaneye gittik kimyasal gebelik dedi ben o kadar çok etkilenmiştim ki bir türlü çocuk meselesini unutamıyordum çokta istiyordum olmayınca ağlıyordum en sonunda yeter bıktım artık dedim ve çok şükür Rabbime şuan hamileyim sende canını hiç sıkma rahat ol sitres yapma eminimki en kısa zamanda tekrar gebe kalıcaksın inşaAllah 🤗🤗
Rojinn Defnenaz 29 haftalık olduk çok şükür şimdiye kadar herhangi bir sıkıntım riskimde olmadı.Kimyasaldan sonra rahim kendini hamişliğe hazırlamış oluyor dr da hamile kalabilirsin beklemene gerek yok diyince tekrar denedik tutu çok şükür 🙏🏼
tambirminnos Canım ben kimyasal gebelikten sonra artık umrumda değil olursa olur dedim ve öbür ay adet olmam gerekirken kasık ağrısıyla gittiğim acilde hamile olduğumu öğrendim şu an 35+5 olduk 🤗